marți, 9 noiembrie 2010

DE SARBATORI POATE FI PE MASA TUTUROR

6 comentarii:

PALIVARFOAMEA spunea...

VOM VENI SI CU PROPUNERI DE MENIURI PENTRU REVELION PT ACASA SAU LA RESTAURANT NOI VA STAM LA DISPOZITIE CU MENIURI TRADITIONALE SI INTERNATIONALE LA TRECEREA DINTRE ANI MAIL:maryus26_cata@yahoo.ca TEL:0749028101

Anonim spunea...

FELICITARI PT TOT CEIA CE FACI.SUCCES IN CONTINUARE MAESTRE

Anonim spunea...

NU TE LASI DE LOC.E SUPER TOT CEIA CE FACI.DA LA NUNTA LA SORAMEA DE CE NU AI FACUT PEPENII TE BAT DACA LA MINE NU FACI.FELICITARI CATUTA>.IMI FACI NUNTA ANUL ASTA?

Anonim spunea...

Esti cel mai tare pe barlad.Tineo tot asa si zine la ce restaurant sa venim sa mancam ceva bun de la tine ca am aflat ca nu mai esti la Occident.Te vrem in Spania la botez:)BAFTA SERGIU COLEGUL TAU

Anonim spunea...

mult succes in tot ceea ce faci!tine-o tot asa!

Anonim spunea...

tare.mi am facut acolo cununia si a iesit foarte bine.multumesc si promit ca vin si la botez!! tine o tot asa

BUCATAR LA TINE ACASA

Fotografia mea
barlad, vaslui, Romania
Ma numesc Cioran Marius sunt bucatar profesionist din anul 1998.Specificul meu este bucataria internatinala;traditiional romaneasca ;italiana;pregatirea meselor festive;arta culinara.Tariful meu este de 50euro pentru un program de 8-10ore.Pentru evenimente ce depasesc 30persoane voi mai lucra si cu alte persoane ce vor fi platite separat.Este foarte important ca oferta/solicitarea dumneavoastra sa fie trimisa cu cel putin 7 zile inainte ADRESE DE CONTACT TEL:0749028101 MAIL:maryus26_cata@yahoo.ca